Všeobecné
obchodné podmienky,
reklamačné podmienky,
ochrana osobných údajov
I. časť
Všeobecné obchodné podmienky
spoločnosti PEBA SK s.r.o.
I. Úvodné ustanovenia
Tieto Obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kde na jednej strane je spoločnosť PEBA SK s.r.o., IČO 51 474 301, so sídlom Gudernova 14, 040 11 Košice – mestská časť Západ, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, Oddiel: Sro, Vložka číslo 43473/V ako predávajúci (ďalej len „predávajúci“) a na strane druhej je kupujúci, ktorý môže byť aj spotrebiteľom (ďalej len „kupujúci“).
Na
účely týchto Všeobecných obchodných podmienok sa
kupujúcim rozumie spotrebiteľ alebo
podnikateľ.
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci
predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej
činnosti.
Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. NR SR č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi.
Podnikateľom sa
rozumie:
osoba zapísaná v obchodnom registri,
osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
Podnikateľom sa taktiež pre účely Všeobecných obchodných podmienok rozumie ten, kto jedná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené vo Všeobecných obchodných podmienkach pre podnikateľov.
Právne
vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ,
výslovne neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami
ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými
ustanoveniami zák. NR SR č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v
znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V
prípade akýchkoľvek rozdielov medzi Všeobecnými obchodnými
podmienkami a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.
Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí "Reklamačný poriadok" a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky.
II. Kúpna zmluva
1.
Uzavretie kúpnej zmluvy
Ak je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru predávajúcim na internetovej stránke, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim - spotrebiteľom a prijatím objednávky predávajúcim. Toto prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym emailom na zadaný email, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov. Pre výnimku z tohto postupu pozri bod VI. Objednávanie.
Ak
je kupujúci podnikateľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je
odoslaná objednávka tovaru kupujúcim podnikateľom a samotná
kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu
predávajúceho kupujúcemu podnikateľovi s týmto jeho návrhom. Za
prípadné chyby pri prenesení dát predávajúci nenesie
zodpovednosť. Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku.
Uzavretá
zmluva je predávajúcim archivovaná po dobu najmenej piatich rokov
od jej uzavretia, najdlhšie však na dobu podľa príslušných
právnych predpisov, za účelom jej úspešného splnenia a nie je
prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o
jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú
zrejmé z týchto obchodných podmienok, kde je tento proces
zrozumiteľne popísaný. Kupujúci má možnosť pred vlastným
odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť.
2.
Dodanie predmetu kúpy
Kúpnou
zmluvou sa predávajúci zaväzuje, že kupujúcemu odovzdá vec a
kupujúci sa zaväzuje, že vec prevezme a zaplatí predávajúcemu
kúpnu cenu.
Predávajúci
si vyhradzuje vlastnícke právo k veci, a preto sa kupujúci
stane vlastníkom až po úplnom zaplatení kúpnej ceny.
Predávajúci
kupujúcemu odovzdá vec, i doklady, ktoré sa k veci vzťahujú, a
umožní kupujúcemu nadobudnúť vlastníckeho práva k veci v
súlade so zmluvou.
Predávajúci
splní povinnosť odovzdať vec Kupujúcemu, ak mu umožní nakladať
s vecou v mieste plnenia a včas mu to oznámi.
Ak
má predávajúci vec odoslať, odovzdá vec kupujúcemu -
podnikateľovi odovzdaním prvému dopravcovi k preprave pre
kupujúceho a umožní kupujúcemu uplatniť práva z prepravnej
zmluvy voči dopravcovi, predávajúci odovzdá vec kupujúcemu –
spotrebiteľovi až, keď mu ju odovzdá dopravca.
Predávajúci
odovzdá kupujúcemu predmet kúpy v dohodnutom množstve, akosti a
prevedení.
Ak nie je dohodnuté, ako ma byť vec zabalená, predávajúci vec zabalí podľa zvyklostí; ak nie sú zvyklosti, potom spôsobom potrebným pre uchovanie veci a jej ochranu. Rovnakým spôsobom zaobstará predávajúci vec pre prepravu.
III. Bezpečnosť a ochrana informácií
Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že dodržuje všetky ustanovenia v zmysle zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) - GDPR (General Data Protection Regulation) zo dňa 27.04.2016. Ochrana a problematika spracovávania osobných údajov je obsiahnutá v samostatnom dokumente zverejnenom na tejto internetovej stránke. Tento samostatný dokument sa vzťahuje na všetky právne vzťahy, kde je účastníkom predávajúci a kde dochádza na jeho strane ku kontaktu a spracovávaniu osobných údajov.
IV. Prevádzková doba
Objednávky cez internet:
Otváracia doba:
automatické potvrdenie objednávky: Pondelok – Nedeľa: 00-24h
V prípade výpadku informačného systému alebo zásahu vyššej moci predávajúci nenesie zodpovednosť za nedodržanie prevádzkovej doby.
V. Ceny
Všetky ceny sú zmluvné. V on-line e-shope sú vždy aktuálne a platné ceny. Ceny sú konečné, tzn. vrátane DPH, príp. všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí kupujúci pre získanie tovaru zaplatiť, to sa netýka prípadných
poplatkov za dopravné a pod.
Akciové ceny platia do vypredania zásob pri uvedení počtu kusov akciového tovaru alebo po určenú dobu.
Pôvodná cena znamená cenu tovaru, za ktorú sme predmetný tovar ponúkali bez zohľadnenia celkových možných bonusov, marketingových kampaní na podporu predaja a iných zľavových akcií.
VI. Objednávanie
Kupujúci môže tovar objednať:
e-mailom: info@peba-sk.sk alebo peba-sk@peba-sk.sk
telefonicky: 0908 196 700, (pracovné dni od 08:00 do 16:00 hod.)
prostredníctvom eshopu na www.peba-sk.sk
Ak sa kupujúci rozhodnete objednať tovar prostredníctvom eshopu, v objednávkovom formulári je potrebné vyplniť adresu, na ktorú má byť tovar dodaný, do poznámky uviesť IČO, DIČ, IČ DPH, v prípade, že ich kupujúci má pridelené, a presné obchodné meno, sídlo (podľa Obchodného registra, Živnostenského registra, resp. obdobného registra).
Kupujúci
dostane tovar za cenu platnú v čase objednania. Kupujúci
spotrebiteľ má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť
s celkovou cenou vrátane DPH a všetkými ďalšími poplatkami.
Táto cena bude uvedená v objednávke a v správe potvrdzujúcej
prijatie objednávky tovaru. Kupujúci
spotrebiteľ má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť
so skutočnosťou, po akú dobu zostáva ponuka alebo cena v
platnosti.
Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať prípady, kedy nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, a to hlavne v prípade, kedy kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému predávajúceho. Predávajúci v takom prípade kupujúceho informuje o takejto skutočnosti a má právo na odstúpenie od zmluvy.
Predávajúci si vyhradzuje právo prehlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, pokiaľ došlo ku zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a pod., alebo z dôvodu zásahu správneho či súdneho orgánu, o takomto postupu bude kupujúci informovaný.
Kupujúci berie na vedomie, že v uvedených prípadoch nemôže kúpna zmluva platne vzniknúť.
Kupujúci dostane plnenie za cenu platnú v dobe objednania.
V
prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný
uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním.
Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade
nákupu špecifického tovaru, ktorý bolo nutné na želanie
kupujúceho zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so
zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných
nákladov.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, nekontaktný e-mail a pod.), ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru.
VII. Odstúpenie od zmluvy
Postup pri odstúpení od zmluvy /vrátení tovaru
Kupujúci informuje predávajúceho o odstúpení od zmluvy telefonicky a e-mailom alebo písomne. Kupujúci si z internetovej stránky predávajúceho môže stiahnuť formulár „odstúpenie od zmluvy“ vyplní a pribalí ho k vrátenému tovaru. Kupujúci vrátený tovar zašle ako doporučený balík na nižšie uvedenú adresu. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu; ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Vrátený tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberie. Vrátený tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy a označiť „Vrátenie tovaru“. Kupujúci môže na vlastné náklady zásielku s vráteným tovarom poistiť u prepravcu. Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoškodený v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva a pod.).Vrátený tovar musí mať pôvodný obal Ak je tovar poškodený, rozbitý alebo nefunkčný, kupujúci za takéto zníženie hodnoty tovaru zodpovedá. Zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí vráteného tovaru v internetovom obchode predávajúceho, samotný vrátený tovar, technickú dokumentáciu a i., formulár „odstúpenie od zmluvy“.
Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ
V
zmysle ustanovenia § 7 zákona NR SR č. 102/2014 Z. z. o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb
na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov má
kupujúci (spotrebiteľ) právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť
bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru,
pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný list
alebo zápis na inom trvanlivom nosiči (e-mail) o odstúpení od
zmluvy predávajúcemu.
Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.
Odstúpenie a tovar zasielajte na adresu:
PEBA SK s.r.o.
Gudernova 14
040 01 Košice
Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom "kamennom" obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona NR SR č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Peniaze
za vrátený tovar budú kupujúcemu spotrebiteľovi
vrátené najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o
odstúpení od kúpnej zmluvy. Ak tovar nie je súčasťou zásielky,
kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že predávajúci nie je
povinný vrátiť peniaze do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia
od zmluvy, do momentu, pokiaľ mu nie je vrátený tovar, alebo
nepreukáže zaslanie tohto tovaru. Kupujúci je povinný najneskôr
do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar
predávajúcemu.
Okrem prípadov, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmlúv:
a) o poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
b) predaji tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
c) predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
d) predaji tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
e) predaji tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
f) predaji tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
g) predaji alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
i) predaji zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
j) predaji periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
k) o poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
l) o poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci berie na vedomie, že ak odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorý je podnikateľ
V
prípade, že kupujúci je podnikateľ, môže byť kupujúcemu
ponúknuté náhradné odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na
stave vráteného tovaru, ušlej záruky a aktuálnej ceny vráteného
tovaru. Stav tovaru je zhodnotený predávajúcim. V prípade
nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar
vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je
oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté
náklady.
VIII. Platobné podmienky
Predávajúci
akceptuje nasledujúce platobné podmienky:
Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru na kupujúceho.
Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.
V prípade platby vopred bankovým prevodom musí byť kúpna cena a tiež súvisiace náklady zaplatené najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa odoslania potvrdenia o prijatí objednávky. V opačnom prípade je predávajúci oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť /objednávku zrušiť z dôvodu neuhradenia kúpnej ceny.
IX. Fakturácia
Predfaktúry
a faktúry doručuje predávajúci kupujúcemu elektronicky na e-mail
uvedený v objednávke, príp. iný e-mail uvedený kupujúcim.
Predfaktúry neslúžia ako daňový doklad. Faktúry sa vyhotovujú
v lehote podľa ust. § 73 zákona č. 222/2004 Z.z. v znení
neskorších predpisov.
X. Dodacie podmienky
Zasielanie prepravnou službou - SR:
Tovar
sa kupujúcemu zasiela prepravnou službou. Jednotlivé spôsoby
dopravy sú ponúknuté podľa aktuálnej dostupnosti jednotlivých
služieb a s ohľadom na kapacitu a dojazdovú možnosť.
Dodacia lehota tovaru je v závislosti od spôsobu platby spravidla 7
pracovných dní odo dňa potvrdenia objednávky, resp. úhrady
kúpnej ceny. Maximálna doba dodania je 8 týždňov od potvrdenia
objednávky, resp. od úhrady kúpnej ceny. Dodacia doba sa môže po
vzájomnej dohode predĺžiť. V prípade zásahu vyššej moci
či výpadku informačného systému Predávajúceho nenesie
zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru. Predávajúci
nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru zavinené
prepravcom, zavinené nesprávne uvedenou adresou prijímateľa, za
poškodenie zásielky zavinené prepravcom, prípadné nedodanie
tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku
akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv
alebo iných nepredvídateľných prekážok, a za výber tovaru
kupujúcim.
Cena
prepravy sa riadi podľa aktuálneho cenníka v deň objednávky. U
niektorých ťažkých tovarov s väčšou hmotnosťou ako je
štandardná hmotnosť alebo u tovarov, ktoré nie sú
štandardné vzhľadom na ich rozmery, priestorové rozloženie alebo
iné špecifiká inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť
cena prepravy zvýšená, resp. individuálna v závislosti od
konkrétneho prípadu.
Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, poškodenie krabice). V prípade zistenia existencie poškodenia zásielky je kupujúci povinný so zástupcom dopravcu vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia. Na základe takto vyhotoveného záznamu môže následne kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar, ktorý nie je v zhode s kúpnou zmluvou, odmietnuť prevziať tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne si uplatniť reklamáciu vád tovaru u predávajúceho. Ak kupujúci zistí poškodenie, či iné nezrovnalosti až po prevzatí zásielky, je povinný bezodkladne kontaktovať predávajúceho. Pokiaľ tak neurobí, nároky z reklamných vád mu budú priznané, len ak preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.
Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v potvrdení objednávky kupujúceho predávajúcim. V prípade, ak kupujúci tovar neprevezme z akéhokoľvek dôvodu, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe a predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme z akéhokoľvek dôvodu pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady opätovného doručenia tovaru.
XI.
Záručné podmienky
Záručné
podmienky na tovar sa
riadia Reklamačným
poriadkom predávajúceho
a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži
nákupný doklad.
XII. Záverečné ustanovenia
Podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
Odkaz
na platformu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov,
prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporov je tu:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 01.10.2019. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť Všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
II. časť
Reklamačné podmienky
spoločnosti
PEBA SK s.r.o.
I. Reklamácia a záruka
1. Záručná doba na tovar pre spotrebiteľov je 24 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ust. Obchodného zákonníka. Záručná doba začína plynúť dňom doručenia alebo osobného prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
Reklamáciu a tovar zasielajte na adresu:
PEBA SK s.r.o..
Gudernova 14
040
11 Košice
Postup
pri reklamácii
Kupujúci
informuje predávajúceho o reklamácii telefonicky a e-mailom alebo
písomne bez zbytočného odkladu po tom, ako sa dozvedel, že tovar
vykazuje vady. Kupujúci si z internetovej stránky predávajúceho
môže stiahnuť reklamačný protokol, vyplní a pribalí ho k
reklamovanému tovaru. Kupujúci reklamovaný tovar zašle ako
doporučený balík na vyššie uvedenú adresu. Reklamovaný tovar
zaslaný na dobierku predávajúci nepreberie. Reklamovaný tovar je
potrebné vhodne zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas
prepravy a viditeľne na ňom označiť „Reklamácia“.
Kupujúci môže zásielku s reklamovaným tovarom poistiť u
prepravcu. Zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí
reklamovaného tovaru v internetovom obchode predávajúceho, samotný
reklamovaný tovar, technickú dokumentáciu, reklamačný protokol,
a v prípade reklamácie elektronických častí a zariadení doklad
o montáži /demontáži častí a zariadení, a diagnostický
protokol zaobstaraný na vlastné náklady kupujúceho.
2.
Ak kupujúci vyberie ako spôsob doručenia tovaru poštou alebo inou
externou prepravnou spoločnosťou, je povinný po prevzatí
nepoškodenej zásielky od prepravcu skontrolovať tovar a jeho
množstvo. O zistených chybách tovaru je povinný ihneď informovať
predávajúceho na akomkoľvek trvalom nosiči (listom, emailom). Ak
tak neurobí, nároky z
vád zistených
pri tejto prehliadke môže kupujúci uplatniť, len ak preukáže,
že tieto chyby mal tovar už v čase prevzatia tovaru.
3. Ak si kupujúci všimne poškodenia obalu tovaru (pretrhnutie, prelomenie krabice, ohnutie, rozrezanie, preliačiny rohov krabice a pod.) už pri prevzatí tovaru, je vhodné zaobstarať fotodokumentáciu a takúto zásielku rozbaliť pred prepravcom (doručovateľom) a v prípade poškodenia zapísať stav zásielky do odovzdávacieho protokolu. Ak je zásielka evidentne zničená vrátane obalu bez rozbalenia, je vhodné zaobstarať fotodokumenáciu a zásielku kupujúci nemusí prebrať z dôvodu poškodenia zásielky. O týchto skutočnostiach je kupujúci povinný bezodkladne informovať predávajúceho na akomkoľvek trvalom nosiči (listom, emailom).
4. Ak kupujúci po prevzatí tovaru od prepravcu zistí, že zásielka je akokoľvek poškodená, je vhodné, aby kupujúci zaobstaral fotodokumentáciu celej zásielky vrátane obalu, spôsobu balenia vrátane výplne, poškodeného tovaru, čitateľne adresného štítku alebo popisu a prípadne ďalších štítkov alebo popisov, pokiaľ sú nalepené alebo napísané (krehké, nezaťažovať a pod.) O týchto skutočnostiach je kupujúci povinný bezodkladne informovať predávajúceho na akomkoľvek trvalom nosiči (listom, emailom).
5.
V prípadoch, keď kupujúci nezaobstará vo vyššie uvedených
situáciách fotodokumentáciu, je na ňom, aby iným vhodným
spôsobom preukázal svoje tvrdenia.
6. Ak kupujúci vyberie ako spôsob doručenia tovaru osobne, je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať tovar a jeho množstvo. O zistených chybách tovaru je povinný ihneď informovať predávajúceho.
7.
Predávajúci zodpovedá za to, že predávaná vec má akosť
a užitkové vlastnosti vo všeobecnosti požadované,
predávajúcim alebo výrobcom popisované alebo očakávané, že
zodpovedá požiadavkám, právnym predpisom, je v určenom
množstve, a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pri
použití veci uvádza alebo, pre ktorý sa vec obvykle používa.
8.
Záruka sa nevzťahuje na chyby tovaru, ktoré vzniknú po jeho
prevzatí kupujúcim, vzniknú v dôsledku prírodných živlov a
nepredvídateľných udalostí, jeho nadmerným používaním, alebo
ktoré vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru, resp. kupujúci
pred prevzatím tovaru o vade vedel a z toho dôvodu
mu bola na tovar poskytnutá zľava, elektrickým prepätím, vzniknú
používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v technickej
dokumentácii, používaním v rozpore s predpísanými technickými
normami, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, nešetrným
zaobchádzaním s tovarom, nevhodným skladovaním tovaru, neodbornou
manipuláciou s tovarom, neodbornou
inštaláciou tovaru, neodborným zásahom, neodbornou obsluhou,
zásahom do tovaru neoprávnenou osobou, používaním tovaru v
takých podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi vlhkostnými,
teplotnými, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému
prostrediu, chyby, ktoré vznikli v dôsledku bežného
opotrebenia tovaru alebo jeho častí spôsobené používaním
tovaru, chyby, ktoré vznikli v dôsledku úprav, ak bol tovar
upravovaný zákazníkom.
9.
Záruka sa nevzťahuje na situácie, ak po prevzatí zásielky
kupujúci zistí, že zakúpený tovar už má, zakúpený tovar
nezodpovedá jeho predstavám a podobne. Inštitút záruky sa
vzťahuje výhradne na vady tovaru.
10.
Záruka sa nevzťahuje na montáž tovaru zakúpeného u
predávajúceho. Predávajúci montáž
tovaru nerealizuje. Na požiadanie kupujúceho môže predávajúci
odporučiť kupujúcemu certifikované servisné stredisko, ktoré
montáž zakúpeného tovaru vykoná.
11.
Záruka sa nevzťahuje na chyby alebo poškodenia tovaru, ktoré
vzniknú v dôsledku toho, že sa pri jeho montáži použili iné,
ako k tomu prislúchajúce alebo kompatibilné komponenty určené
výrobcom.
12.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká, ak kupujúci predávajúcemu
nepredložení doklad o kúpe tovaru, dodací list alebo záručný
list, kompletné príslušenstvo a dokumentáciu
tovaru, ak kupujúci predávajúcemu neoznámi zjavné chyby pri
prevzatí tovaru, a uplynutím záručnej doby tovaru.
13.
Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na
tovar, ktorý vykazuje chyby, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ
alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u
predávajúceho na internetovej stránke elektronického obchodu
predávajúceho.
14. Poučenie kupujúceho podľa § 622 a 623 Občianskeho zákonníka:
§ 622
(1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
(2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
(3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
§ 623
(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
(2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
15. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je predávajúci alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) zákona ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje predávajúci kupujúceho formou dohodnutou medzi obidvoma zmluvnými stranami (e-mailom alebo doporučeným listom) a zároveň bude kupujúcemu spolu s tovarom doručený reklamačný protokol. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len "odborné posúdenie tovaru"). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
16. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú chybu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
17. Kupujúci je povinný reklamovať chyby tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie chyby.
18. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na chyby, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
19. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na chyby alebo poškodenia tovaru, ktoré vznikli v dôsledku toho, že kupujúci pre ním požadovaný konkrétny účel použitia nesprávne špecifikoval typ tovaru.
20.
Predávajúci môže zamietnuť reklamáciu v prípade, ak je
tovar alebo jeho súčasť nadmerne znečistená.
21.
Spôsoby vybavenia reklamácie sú uvedené v Reklamačnom
protokole. O prijatej reklamácii sa kupujúcemu potvrdí
Reklamačný protokol s uvedením dátumu kedy sa reklamácia
prijala, aký tovar je reklamovaný, kedy a kde bol tovar
zakúpený, o akú vadu sa jedná a cenu, za ktorú bol
tovar zakúpený.
22. Pokiaľ ide o odstrániteľnú chybu, bude reklamácia vybavená podľa týchto reklamačných ako aj obchodných podmienok nasledujúcim spôsobom:
- predávajúci zabezpečí odstránenie chyby, alebo
-
predávajúci poskytne kupujúcemu zľavu z kúpnej ceny,
alebo
- predávajúci chybný tovar vymení
V
prípade zľavy z kúpnej ceny nie je možné neskôr túto chybu
reklamovať.
Pokiaľ ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viackrát opakovanú odstrániteľnú chybu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných chýb, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez chyby, predávajúci vybaví na základe týchto reklamačných ako aj obchodných podmienok reklamáciu nasledujúcim spôsobom:
-
výmenou tovaru za tovar iný, funkčný, rovnakých technických
parametrov, alebo
- v prípade, že nemôže predávajúci
vykonať výmenu tovaru tak vrátením peňazí.
(Pre účely reklamácie sa za viackrát opakovanú odstrániteľnú chybu považuje výskyt jednej odstrániteľnej chyby viac ako dvakrát. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných chýb považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných chýb súčasne.)
Rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu, ktorú nemožno odstrániť má kupujúci aj pri oprave vadného tovaru po lehote 30 dní od uplatnenia reklamácie. Ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu veci, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené v protokole na uplatnenie reklamácie.
23. Ak nie je kupujúci spokojný so spôsobom realizácie reklamácie je povinný požiadať predávajúceho o vyriešenie sporu. Ak predávajúci s kupujúcim spor nevyriešil, má kupujúci možnosť podať sťažnosť prostredníctvom platformy alternatívneho on-line riešenia sporu medzi obchodníkom a spotrebiteľom, ktorú zabezpečuje Európska komisia a slovenské subjekty riešenia sporov on-line (RSO). Platforma RSO je dostupná na tomto odkaze: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK . Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv ktoré boli uzatvorené na diaľku, kde spotrebiteľ je fyzická osoba a hodnota sporu prevyšuje 20 EUR. Subjekty riešenia sporov môžu od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu.
II. Ďalšie ustanovenia
1.
Tieto Reklamačné podmienky platia na reklamáciu tovarov, ktoré
boli objednané v deň zverejnenia týchto podmienok.
2. Predávajúci je oprávnený vykonať zmeny Reklamačných podmienok pričom nadobúdajú platnosť dňom ich uverejnenia.
3. Predávajúci a kupujúci uznávajú komunikáciu prostredníctvom elektronického obchodu a elektronickej pošty ako platnú a záväznú.
4. Svoju reklamáciu môžete uplatniť prostredníctvom Reklamačného protokolu prístupného nižšie alebo na našej webovej stránke v časti Informácie k eshopu.
III. časť
Ochrana
osobných údajov
I. Všeobecné ustanovenia
1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) - GDPR (General Data Protection Regulation) zo dňa 27.04.2016 je PEBA SK s.r.o., IČO 51 474 301 so sídlom Gudernova 14, 040 11 Košice – mestská časť Západ, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, oddiel Sr., vložka č. 43473/V (ďalej len „prevádzkovateľ“). Prevádzkovateľ spracováva Vaše osobné údaje za účelom poskytovania našich služieb, spočívajúcich v predaji našich produktov prostredníctvom internetového obchodu na tejto webovej stránke www.peba-sk.sk .
2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú:
adresa: PEBA SK s.r.o., IČO 51 474 301
so sídlom Gudernova 14, 040 11 Košice – mestská časť Západ
email: peba-sk@peba-sk.sk
tel. č.: 00421 908 196 700
3. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.
4. Prevádzkovateľ vymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov. Kontaktnými údajmi zodpovednej osoby sú: Peter Baboľ, Gudernova 14, 040 11 Košice, email: peba-sk@peba-sk.sk, tel. č. 00421 908 196 700.
II. Zdroje, kategórie, účel a právny dôvod spracovávania osobných údajov
1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytli alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal prostredníctvom internetovej stránky https://www.peba-sk.sk. Ide najmä o: meno, priezvisko a email.
2. Za účelom poskytovania našich služieb spracovávame nasledujúce osobné údaje: meno, priezvisko, adresa, email a telefónne číslo.
3. Spracovávanie údajov uvedených v bode 1. a 2. tohto článku je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou ste vy a my ako prevádzkovateľ. Právnym základom pre spracúvanie týchto informácií je článok 6 ods. 1 písm. b) GDPR.
4. Za účelom odoberania našich noviniek, newsletterov, informáciách o zľavách, aktualizáciách, ponukách a iných marketingových materiálov vo forme emailov spracovávame Vaše: meno, priezvisko, email, telefónne číslo a adresu.
a) Spracovávanie týchto údajov vykonávame na základe Vášho výslovného súhlasu. Právnym základom pre spracúvanie týchto informácií je článok 6 ods. 1 písm. a) GDPR.
b) Ak sa rozhodnete, že nemáte záujem viac dostávať takéto správy, máte právo svoj súhlas odvolať zaslaním správy, v ktorej nás o tejto skutočnosti informujete tu: https://www.peba-sk.sk/kontaktujte-n%C3%A1s. Odvolanie súhlasu môže mať za následok, že nebudete obdŕžať oznámenia o zľavách, aktualizáciách či ponukách. Nie je možné odvolať súhlas na obdŕžanie e-mailov obsahujúcich oznámenia súvisiacich s poskytovaním Služieb.
5. Za účelom neustáleho skvalitňovania našich služieb, rozvoja Vášho užívateľského zážitku pri používaní našej internetovej stránky spracúvame informácie týkajúce sa: Vášho počítača, návštev alebo používania našej internetovej stránky a/alebo našich služieb (vrátane Vašej IP adresy, geografickej polohy, typu a verzie Vášho prehliadača/ operačného systému, zdrojových odkazov, dĺžky návštevy prezeraných stránkach a pohyboch na našich internetových stránkach alebo akékoľvek podobné informácie, ktoré prevádzkovateľ môže získať priamo alebo nepriamo od poskytovateľov tretích strán), generované pri Vašom používaní našej internetovej stránke a/alebo služieb, ktoré sú generované v priebehu využívania našich služieb (vrátane časového rozvrhu, frekvencie a vzorca používania internetovej stránky).
6. Spracovávanie údajov uvedených v bode 5. a 6. tohto článku vykonávame na základe Vášho výslovného súhlasu. Právnym základom pre spracúvanie týchto informácií je článok 6 ods. 1 písm. a) GDPR.
7. Za účelom komunikácie s nami z akéhokoľvek dôvodu (napríklad podpora pri používaní internetovej stránky, využívaní služieb, reklamácia, riešenie akýchkoľvek problémov atď.) budeme spracúvať nasledujúce osobné údaje: Vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail, telefónne číslo, komunikačný obsah, metadáta spojené s komunikáciou a akékoľvek ďalšie nevyhnutné údaje, ktoré sa rozhodnete v komunikácii uviesť.
a)
Spracovávanie týchto údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy,
ktorej zmluvnou stranou ste vy a my ako prevádzkovateľ.
Právnym základom pre spracúvanie týchto informácií je článok
6 ods. 1 písm. b) GDPR.
8. Okrem vyššie uvedených právnych dôvodov, má prevádzkovateľ právo spracovávať Vaše osobné údaje za účelom splnenia si naších zákonných povinností podľa článku 6 ods. 1 písm. c) GDPR alebo na ochranu našich oprávnených záujmov podľa článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR.
9. Všetky získané osobné údaje spracovávame v súlade s platnými právnymi predpismi a Vaše osobné údaje chránime proti zneužitiu.
III. Doba uchovávania osobných údajov
1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje
- po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom na uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov.
- po dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, ak sú osobné údaje spracované na základe súhlasu.
2. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.
3. Svoj súhlas so spracovaním, resp. uchovávaním osobných údajov môžete kedykoľvek na základe vlastného rozhodnutia odvolať, a to prostredníctvom emailového kontaktu: peba-sk@peba-sk.sk .
IV. Príjemcovia osobných údajov
1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby:
- podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / a realizácii platieb na základe zmluvy,
- zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu
- zaisťujúce marketingové služby.
2. Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EÚ) alebo medzinárodnej organizácii.
V. Vaše práva
1. Za podmienok stanovených v Zákone máte:
- právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona,
- právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona,
- právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,
- právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,
- právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona,
- právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email uvedený prevádzkovateľom v čl. I týchto podmienok.
2. Tiež máte právo podať sťažnosť na Úrad pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.
VI. Podmienky zabezpečenia osobných údajov
1. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.
2.
Prevádzkovateľ prijal technické opatrenia k zabezpečeniu
dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej
podobe.
3. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.
VII. Ďalšie ustanovenia
1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov, a že ich v celom rozsahu prijímate.
2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/a s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.
3. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach.
4. Na poskytovanie našich Služieb nevyužívame: automatizované individuálne rozhodovanie (t.j. zhromažďujeme Vaše osobné údaje, ktoré sú následne vyhodnocované technickými prostriedkami, bez akéhokoľvek ľudského zásahu. Následne, na základe takéhoto vyhodnotenia Vám ďalej poskytujeme naše služby) a profilovanie (t.j. zhromažďujeme a vyhodnocujeme Vaše osobné údaje ako aj údaje o Vašom správaní sa na našej internetovej stránke za účelom Vášho zaradenia do určitej skupiny ľudí a následnou analýzou a predikciou Vašich záujmov, ďalšieho správania sa a pod.).
Tieto
podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 01.10.2019